SWI Travel Services

Swi Tour & Travel ialah syarikat Agensi Pelancongan rasmi di Kota Medan, Sumatera Utara, yang berpengalaman dan profesional dalam melayani pelancong dalam dan luar negara.

Sebagai sebuah syarikat perkhidmatan pelancongan yang dipercayai, Swi Travel mempunyai pelbagai perkhidmatan dan produk yang boleh kami tawarkan kepada anda. Produk yang kami tawarkan antaranya menyediakan pakej medan murah ke Danau Toba dan Lawatan ke Medan, Sumatera Utara, tempahan atau tempahan bilik hotel, dan kami juga menyediakan Kereta Sewa di Medan. Sudah tentu dengan proses tempahan yang mudah.

Bagi memenuhi permintaan pelancongan yang banyak ke Kota Medan dan tempahan pelancongan ke Lake Toba tour & Samosir, kami dan team kami terus berinovasi untuk menyediakan pelbagai tawaran pakej pelancongan yang menarik dengan harga yang berpatutan termasuk pakej ke Acheh, bagi anda yang ingin bercuti ke Tasik Toba bersama kawan, kawan atau keluarga tercinta. Selain Tasik Toba, pilihan pakej pelancongan Medan yang kami tawarkan juga termasuk lawatan ke beberapa tempat tarikan pelancong terbaik di Sumatera Utara.

Selain pakej pelancongan, Swi Travel turut menyediakan tempahan hotel berbintang di beberapa tempat tarikan pelancong di Sumatera Utara seperti hotel di Parapat, Samosir, Berastagi, Taman Simalem Resort, Berastagi, pakej Acheh dan Sabang dan juga hotel di Medan. Sudah tentu harga yang kami tawarkan adalah murah dan berdaya saing.

Itulah yang membuat perbezaan apabila anda menempah bilik hotel melalui ejen tempatan atau agensi pelancongan tempatan dengan perjalanan dalam talian. Kerana pelancongan tempatan lebih memahami bagaimana keadaan hotel dan apa kemudahan yang ada di hotel.

Sebelum anda menempah, anda harus bertanya kepada kami terlebih dahulu tentang hotel yang akan anda tempah. Jangan percaya seratus peratus keindahan foto hotel di internet. Kami sering mendengar daripada beberapa pelanggan kami bahawa keadaan hotel yang ditawarkan di internet tidak sepadan dengan keadaan sebenar.